Kérdése van? Hívjon minket! +3670 545 7690

Gyakran ismételt kérdések

Összegyűjtöttük azokat a fontos kérdéseket, ami a legtöbb esetben felmerül az ügyfeleinkben.

 

1. Mennyi idő a lízingbírálat?
Miután az ügyfelünk az összes dokumentumot hiánytalanul eljuttatja hozzánk szkennelve e-mailben, akkor elindítjuk a folyamatot a lízingcég felé és pozitív hitelbírálat esetén 24 órán belül kézhez kapja (szintén e-mailben) a szerződést.

2. A pozitív lízingbírálattól számítva, hány nap múlva kapom készhez az eszközt?
Minden standard készülék esetén általában max. 3 munkanap. Egyedi konfiguráció esetén 2-3 hét, mivel a gyártók a standardtól eltérő eszközöket nem tartanak készleten.

3. Hol tudok biztosítás kötni?
A biztosítás történhet a lízingcégnél, de lehetőséget biztosítunk arra is, hogy az ügyfelünk választhat saját biztosítót. Utóbbi esetben engedményeztetni kell a biztosítás összegét a lízingcégre.

4. Hogyan kapom meg a terméket?
A terméket futárral szállítjuk ki, az ország bármely pontjára.

5. Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási minden eszközünkre ingyenes.

6. Mi történik, ha meghibásodik az eszköz?
Minden eszközre gyártói garanciát biztosítunk ami 1-3 évig terjedhet, attól függően mely gyártó adja a garanciát. Ha ezen időszak alatt meghibásodik az eszköz, akkor a gépet a forgalmazó honlapján található magyarországi szervizek egyikébe kell eljuttatni (akár személyesen vagy futárral), ahol az eszközö(ke)t ingyenesen javítják. Az esetleges futár költsége ebben az esetben az ügyfelet terheli.

7. Mi történik ha ellopják, vagy összetörik az eszköz?
Minden eszközre kötelező biztosítást kötni a futamidő végéig, ezért lopás, vagy törés esetén az ügyfélnek biztosítanak egy teljesen új gépet a biztosítás terhére, ahol az önerő biztosítási eseményenként egyszeri 50.000 Ft.

8. Hány eszközt lízingelhetek egyszerre?
Nincs korlát, a vállalkozás/cég árbevételének és hitelminősítésének függvényében bármennyit.

9. Van-e rendszeres karbantartás?
A havi lízingdíj nem tartalmazza a gépek karbantartani. Az ügyfél rendszeresen tudja frissíteni az operációs rendszert és a telepített hivatalos szoftvereket automatikusan a gyártók által küldött frissítések által.

10. Probléma esetén kivel kell felvennem a kapcsolatot?
Akár biztosítási, vagy műszaki probléma merül fel a központi e-mail címünkre (info@onlineleasing.hu) történő bejelentéssel jelezheti az ügyfél a problémát.

 

Kérjük, vegye figyelembe, hogy ajánlataink csak vállalkozások (egyéni vállalkozók, cégek, költségvetési szervezetek) részére elérhetőek.